20080414

poruka Nekom


Nisam ti rekla da na vise mesta pisem.Nisam htela da to znas kao sto ne zelim ni da saznas sta mislim o nama i onome sto je bilo.Znam da se plasis tvojih lazi i da sad ne znas na koji bi ih nacin objasnio.Ali ja ti u tome necu pomoci nikad.Dovoljno sam ti puta pokazala sta mi znacis.Onda kad sam te molila da ostanemo i ne prekinemo ti nisi slusao.Mislio si da ces vecno moci da vladas sa mnom.Ne postoji ljubav kojoj ne moze da dodje kraj znas li to?Volis nekoga zato sto izazove u tebi emocije kakve do tada nisi imao prema nekome ali kad to prestane prestaje i ljubav.Ili zavolis nekog drugog.Ljubav nema garanciju o dozivotnom trajanju.Mnogo sam puta slusala o prvim ljubavima i razocaranjima ponekih kad bi tu prvu ljubav nekim slucajem i spletom okolnosti sreli.Koliko se puta ispostavilo da su uzalud potrosili godine razmisljajuci o osobi koja to ne zasluzuje.Necu da budem jedna od njih.Necu da na tebe potrosim vise ni sat mog vremena i mog zivota.Voli koga hoces i zivi kako hoces,svejedno mi je.I ja cu nekom biti voljena i zeljena jos kako.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Tako treba i tako je jedino ispravno.